Інші питання
Загальні питання про сервіс та його можливості
Чи можна завантажити фото не з Інстаграм, а, наприклад, з комп'ютера?
Так, в редакторі продукту обери «завантажити з комп'ютера/телефона»
Коли можна видалити з акаунта використані в фотокнизі фотографії?
Після того, як отримаєш від нас підтвердження на e-mail про отримання замовлення.
Я замовив фотокнигу 10 днів назад. Чому ви її досі не відправили?
Зверни увагу, ми виготовляємо фотокнигу 7 РОБОЧИХ днів. В суботу та неділю ми не працюємо, отже візьми дату свого замовлення та порахуй 7 днів (не рахуючи суботи та неділі), додай ще 1-2 дні на доставку, та отримаєш приблизну дату отримання замовлення.
А фотки ви теж 7 днів друкуєте?
Фото друкуються 2-3 робочі дні, всю іншу продукцію ми виготовляємо за 4-5 РОБОЧИХ дні.
Ви відправляєте в інші країни?
Так, ми відправляємо по всьому світу
Скільки коштує доставка в Ізраїль /США /Нову Зеландію?
Вартість доставки у будь-яку країну, для прикладу, однієї фотокниги - $20. За кожну наступну фотокнигу в замовлені потрібно буде доплатити + $10 Замовляючи різні товари, наприклад магніти і горнятко, ви оплачуєте по $20 за кожну одиницю товару.
А як довго замовлення їде, наприклад, в США?
Зазвичай, від 1 до 3 тижнів.
У подруги день народження, мені потрібна фотокнига швидше, ніж через 7 робочих днів. Що робити?
Обери опцію «термінове замовлення» на сторінці оформлення (тільки для фотообкладинок). Ми додамо до вартості 30% та зробимо його за 4 рабочих дні (фотокниги), 2 робочих дні (інша продукція). Зверни увагу, що термінове замовлення піде в друк відразу в той же день тільки якщо ти оформиш його до 14.00.
В мене є промокод на знижку. Як ним скористатись?
Для того, щоб скористатись промокодом, потрібно: — скопіювати промокод точно так, як він написаний; — ввести його в спеціальне поле на сторінці оформлення замовлення; — натиснути кнопку «Далі»; Якщо код вірний — ти побачиш нову, перераховану ціну на своє замовлення.
Де взяти промокод?
Періодично ми публікуємо їх на наших сторінках в соцмережах, або ж відправляємо в розсилках. Підпишись на нас і ти точно не прогавиш можливість зекономити.
Не активна кнопка «до кошика», що робити?
Перевір, чи всі комірки для фото заповнені, можливо ти шось пропустив? Це легко перевірити по наявності синіх галочок (для фотокниги) на них. Якщо на якомусь немає галочки - це означає, що там пропущена комірка для фото. В базовій книзі на 12 розворотів, коли заповниш всі, кнопка “до кошика” стане активною. Для інших продуктів просто перевір візуально, чи всі комірки заповнені фотографіями.
Чому якість надрукованих фото, завантажених з Інстаграм і з пам'яті телефону (комп'ютера), відрізняються?
Якщо для друку Ви використовуєте фотографії з аккаунта Інстаграм, вони можуть вийти не дуже різкими і з досить помітними "шумами". Це пов'язано з тим, що Інстаграм зберігає Ваші фотографії в дуже маленькому розмірі. Цього достатньо для перегляду на екрані телефону, але замало для якісного друку. Щоб цього уникнути, ми рекомендуємо використовувати для замовлення оригінали фотографій, які зберігаються у Вас в телефоні. Розмір цих фото майже в два рази більше, ніж тих, які зберігаються в Інстаграм.
Для того, щоб використовувати ці фото, в налаштуваннях Інстаграм повинна бути увімкнена опція "Зберегти початкове фото".